Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання а саме:
1)навчально-виховний процес необхідно адаптувати під навчальні потреби і здібності учнів;
2)навчання має бути диференційованим, щоб дозволити кожному учневі розкрити свій потенціал;
3)Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
1)навчально-виховний процес необхідно адаптувати під навчальні потреби і здібності учнів;
2)навчання має бути диференційованим, щоб дозволити кожному учневі розкрити свій потенціал;
3)Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Немає коментарів:
Дописати коментар